Amet dolor nesciunt
خوراک دوره رشد(grower) گوساله
خوراک دوره رشد(grower) گوساله

توضیحات کامل

استفاده از خوراک دام دوره رشد (grower) گوساله اهمیت بسیار زیادی در پرورش گوساله دارد. زیرا جلوگیری از کاهش وزن گوساله ها پس از خروج از باکس انفرادی و آغاز زندگی اجتماعی و جلوگیری از افت میزان رشد روزانه پس از شیر گیری گوساله ها در کنار رشد مناسب سیستم اسکلتی برای رسیدن به بهترین سن تلقیح همواره از اهداف و چالشهای مراکز دامپروری است.

بر همین اساس و با تکیه بر پژوهش های علمی و عملی انجام شده ، مصرف خوراک دوران رشد مناسب در کنار مدیریت صحیح کمک شایانی به رسیدن اهداف ذکر شده می نماید.
تغذیه در این دوران بسیار حساس است، زیرا که اگر مواد غذائی بیش از حد نیاز به بدن گوساله ها برسد علاوه بر افزایش هزینه ها موجب چاقی و رشد بافت چربی در پستان و سایر بافت ها می شود که در سن تولید موجب کاهش تولید شیر و عدم باروری می گردد و اگر مواد غذائی کمتر از حد نیاز باشد، باعث رشد ناکافی اسکلت حیوان ، افزایش سن تلقیح،کاهش تولید شیر در آینده  و…  خواهد گردید.

در نتیجه اهمیت استفاده از خوراک دامی مانند خوراک دوره رشد (grower) گوساله که بر اساس آخرین پژوهشهای علمی و با در نظر داشتن شرایط ویژه اقتصادی و نیاز های واقعی حیوان در گله ها فرموله گردیده و با استفاده از بهترین مواد اولیه و ماشین آلات تولید بصورت یکنواخت تولید شده و به آسانی در دسترس می باشد، بیش از پیش خود را نمایان می سازد.

خوراک دوره رشد (grower) گوساله

خوراک دام گوساله بصورت پلت تهیه گردیده تا علاوه بر جلوگیری از مصرف انتخابی خوراک باعث کاهش میزان ضایعات نیز بشود ، همچنین حرارت اعمال شده در فرآیند پخت این خوراک دام برای گوساله موجب کاهش بار میکروبی و مواد ضد تغذیه ای خوراک شده و در نتیجه موجب پیش گیری از بروز بسیاری از بیماری های گوارشی گردیده که در نهایت هضم و جذب غذا بهتر می شود.

برای کسب بهترین نتیجه از خوراک آغازین G50 برای تغذیه گوساله های شیرخوار استفاده کرده زیرا وزن از شیرگیری در تولید شیر آینده و رشد بهتر حیوان غیر قابل انکار است.

یکنواختی این محصول از لحاظ فرمولاسیون بعد از خوراک آغازین G50 سبب کاهش تنش، افزایش بهروری و افزایش سیستم ایمنی  و رشد گوساله به صورت هدفمند به سمت رشد بهتر ماهیچه ای می شود.

 

قابل متابولیسم ۲/۸ Mcal/Kg
CP ۱۹% DM
Ca ۰/۸ % DM
P ۰/۶% DM
Fat ۳% DM
NDF ۲۴/۵% DM
ارسال نظر شما

ارسال نظر شما

عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه وب سایت شماره همراه خود را وارد نمایید