پیش مخلوط انتظار زایش هارمونیک
پیش مخلوط انتظار زایش هارمونیک

توضیحات کامل

بسیاری از دامداری‌ها با استفاده از پیش مخلوط‌های انتظار زایش هارمونیک، مشکلات پس از زایمان نظیر جفت ماندگی و تب شیر را در گله‌های خود با موفقیت رفع کرده‌اند. از بالاترین استانداردهای جهانی در تولید پیش مخلوط‌های انتظار زایش هارمونیک بهره برده شده است تا گاوها مرحله انتظار زایمان، که مهمترین مرحله در پرورش گاوهای شیری است را بدون مشکلات سپری نمایند.

یکی از ویژگی‌های شرکت مزرعه طبیعت گرای همند در تولید مکمل‌های دام و گاو، این است که تیم متخصصان با تجربه و شناخته شده این شرکت برای هر دسته از گله‌های گاوهای شیری، مکمل مخصوص آن دسته را فرموله می‌کنند. این اقدام باعث می‌شود تا مشتریان با اطمینان بیشتری نسبت به همکاری با این شرکت اطمینان حاصل کنند. با تماس با ما، می‌توانید کارشناسان این شرکت را به عنوان نمایندگانی که فرمول مکمل گاوهای شیری خاص گله‌تان را طراحی می‌کنند، ملاقات نمایید.

ماده موثره نام فرمول  مکمل انتظار زایش/آنیونیک 
ویتامین A kIU/kg ۲۵۰
ویتامین D3 kIU/kg ۴۰
ویتامین E IU/kg ۴۰۰۰
بیوتین ppm ۴۰
نیاسین gr ۱۲
موننسین ppm ۵۰۰
کلسیم gr ۱۶۸
منیزیم gr ۶۵
منگنز ppm ۱۳۰۰
روی ppm ۲۲۱۰
مس ppm ۶۰۰
کبالت ppm ۱۰
سلنیوم ppm ۸
ید ppm ۱۲
گوگرد gr ۵۲
کلر gr ۱۲۰
آنتی اکسیدانت ppm ۴۰۰
DCAD  mEq/kg                             ۶,۶۳۰-

مقدار مصرف:

مقدار مصرف برای گاوهای شیری ۸۵ کیلوگرم در یک تن کنسانتره اختصاصی انتظار زایمان و یا ۵۰۰ گرم به ازای هر راس است. در زمان استفاده از این مکمل کربنات کلسیم را قطع کنید و از خوراندن هرگونه ماده معدنی دیگری به شدت پرهیز کنید. در این مکمل از نمک های آنیونیک استفاده شده است.

مصرف طبق تجویز دامپزشک یا متخصص تغذیه دام انجام گیرد.

بسته بندی:

بسته بندی این محصول بر اساس استانداردهای بسته بندی خوراک دام صورت می گیرد. این محصول در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی می شود.

شرایط نگهداری:

برای حفظ خصوصیات این محصول و جلوگیری از هرگونه آسیب، توصیه می‌شود که آن را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید.پ

ویدئوی معرفی

ارسال نظر شما

ارسال نظر شما

عضویت در خبرنامه
جهت عضویت در خبرنامه وب سایت شماره همراه خود را وارد نمایید